[Mozilla] Consulta.

dim ago 6 22:03:07 CEST 2013

El 06/08/13 19:15, Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> Hola.
>
> Acabe d'actualitzar a la versió 23.x de Firefox i m'ha trobat en el que
> apareix a la imatge adjunta. Abans no em passava (crec) i al SeaMonkey
> no passa.

Hola Pau,

entenc que tens el complement valencià damunt d'una versió originalment
en espanyol, oi?

Això seria el comportament 'normal'. Aquestes etiquetes (de fet, adreces
d'interès actives
http://cartesdemexic.blogspot.com/2006/01/adreces-dinters-actives.html),
com també els connectors de cerca, es generen quan crees un perfil nou.
La instal·lació d'un complement d'idioma, o fins i tot la instal·lació
d'una versió sencera en un altre idioma, no els modifica —de la mateixa
manera que es conserven de forma intactes la resta d'adreces d'interès,
historial, etc.—

En conclusió, en ser generades, no es tradueixen amb la interfície.
Si es considerés, sempre es podria omplir un bug al respecte (desconec
si algú ja ho hagués fet).