[Mozilla] Versió 23.x de Firefox i Thunderbird i versió 2.20 de SeaMonkey disponible en valencià.

diu ago 4 13:47:31 CEST 2013

El 04/08/13 13:44, Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> Al 04/08/13 13:41, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

> Si, provats estan (i funcionen). Em referisc als problemes de traducció
> respecte a textos que continuen sortint en anglés.

Hola Pau,

Si et refereixes al SeaMonkey, als enllaços de les adreces d'interès, no
en farem cas.
Si és cap altra cosa de la interfície, especialment del Firefox o del
Thunderbird, comenta-ho i ho mirem.

Gràcies,