[Mozilla.cat] Xarxes socials

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
dic abr 17 19:30:52 CEST 2013

Ok, doncs ja l'he instal·lat i activat:
http://www.mozilla.cat/2013/04/16/tow-truck-el-projecte-de-mozilla-per-portar-la-col%C2%B7laboracio-en-temps-real-a-la-web/

Canvieu la configuració, si voleu.

Marc, t'he enviat la contrasenya i t'he fet administrador al Facebook. ;)

El 17 d’abril de 2013 18.14, Marc Pareta <info a marcpareta.com> ha escrit: