[Mozilla] Posada al dia de l'aurora, Thunderbird, revisió i mòbil

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic maig 9 03:38:07 CEST 2012

Done!

Ja està tot al 100%, però son 2/4 de 4 de la matinada, per tant agrairia
a alguna ànima caritativa que repassi el que he pujat per si un cas l'he
pifiada en alguna cadena (crec recordar que eren unes 400 per traduir i
probablement alguna cosa se'm hagi passat a aquestes hores).

Vaig a dormir que en res toca aixecar-se de nou, però el més important
és que ja ho tenim enllestit... Bona tasca a tothom!!!

Arreveure,
Benny.

Al 06/05/2012 22:53, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: