[Mozilla] Actualització del Catalanitzador

dim mar 13 12:32:12 CET 2012

Hola gent,

de moment he fet diferents proves jo mateix i tot bé.
El dijous al vespre, si ningú hi diu res, actualitzaria les versions
que ja tenim al Rebost amb aquestes (que crec que són un guany
respecte al que ja estem oferint).

Salut,

El 10 de març de 2012 8:54, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit: