[Mozilla] Actualització del Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic mar 7 10:22:53 CET 2012

2012/3/7 Joaquim Perez <noguer a gmail.com>

> Si m'he mirat el codi, veig que al joc de proves a banda del sistema
> operatiu hem de tenir en compte si és el canal release o beta.
>
> Jordi, com vau fer les proves per provar amb tants sistemes operatius
> diferents? els teniu virtualitzats?

Sí, de fet una cosa que fer en el futur és proposar comprar una llicència
MSDN o similar i tenir màquines pre-instal·lades amb Virtual Box a algun
servidor de Softcatalà. Ara hem d'invertir molt de temps en instal·lar cada
sistema amb cada combinació de programari. L'objectiu és simplificar i
estàndaritzar la part manual del procés de proves del Catalanitzador. Això
i pujar la cobertura de les proves unitàries, que ara és bastant baixa
encara.