[Mozilla] Actualització del Catalanitzador

dic mar 7 08:52:12 CET 2012

Al 07/03/12 08:44, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

> Ep Toni,
>
> Vas mirar l'error aquell de l'array? Era una excepció potencialment.
>
> No sé si tens una llista de coses a fer, a l'estil del
> Catalanitzador[1], amb els suggeriments que vaig fer.

Ep Jordi,

ja vaig tractar gran part de les coses que vas comentar.
* S'ha factoritzat una mica més i unificat el codi entre general i valencià
* el tema dels arrays que comentes a:
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorMozilla/blob/master/firefoxvalencia/lib/main.js#L209
etc.

Les coses per fer estan anotades a:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Mozilla/Firefox/Catalanitzador

Si veieu que hi ha cap cosa que sigui interessant fer, tenint present la
limitació que és una extensió, endavant.