[Mozilla] Xavier Novella - presentació

Eduard Gamonal egamonal a softcatala.cat
dll jun 11 18:13:35 CEST 2012

hola,
de fet el browser id són molt poques cadenes cada mes. nornmalment les
traduïa jo, així que si m'avises quan ho tradueixis o les deixes marcades
com fuzzy/dubtoses hi faré un cop d'ull abans del commit.
benvingut i gràcies! :)