[Mozilla] Fwd: Lightning 1.5 release l10n

dim jun 5 12:17:53 CEST 2012

De fet, ja estava traduït si no m'equivoco,
https://l10n.mozilla.org/shipping/signoffs/ca/calendar1.5 :/
el problema és que no l'havíem signat (ara mateix ho he fet) perquè no
sabíem d'aquesta data.

S'acaba de moure la branca, ja ho tenim tot traduït per a beta, però
no ho he passat encara per manca de temps. Quan pugui miro
d'actualitzar també el Pootle i ho comento a la llista.

Gràcies per tot,

El 5 de juny de 2012 12:11, Benny Beat <bennybeat a gmail.com> ha escrit: