[Mozilla] nou terme: pàgina de pestanya nova?

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dij jul 12 00:04:48 CEST 2012

Bones Edu,
Jo voto per la 3ª opció; la primera no seria correcta (p. ex. el «Camp
més que no sabem si l'usuari obrirà una o diverses. En canvi sempre pots
obrir una pestanya nova sense que afecti al nombre total de pestanyes
(1, 2, 4, 20)...

Respecte al tema de les imatges del Thunderbird, ja les faig jo si vols
com la darrera vegada. No estic davant del meu equip per problemes que
no venen al cas, però com ho faig tot via remota és com si estigués
davant ;)

Arreveureee!!!
Benny.

Al 11/07/2012 21:12, En/na Eduard Gamonal ha escrit: