[Mozilla] Proves del Firefox Mobile

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dll gen 23 14:22:26 CET 2012

jo tinc un htc desire amb android 2.3.3 d'htc i puc fer-lo servir per fer
proves si fa falta. també, pels que hi tinguin interès, es pot muntar un
emulador a l'ordinador, tot i que no és ben bé el mateix.
és una bona notícia!

Edu

El 23 de gener de 2012 14:14, Benny Beat <bennybeat a gmail.com> ha escrit: