[Mozilla] Extensió per tenir el Firefox en català

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 22 11:42:33 CET 2012

2012/2/22 Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat>

> El 20 de febrer de 2012 12:13, Toni Hermoso Pulido
> <toniher a softcatala.cat> ha escrit:

> repositori, perquè tu i altres companys pugueu donar una millor opinió i
> també remenar-hi.
> >

> Hola,
> ja he pujat el codi a:
> https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorMozilla

Ep,

- Quan diem "<div id="Nomes">No em molestes més</div>" podem dir alguna
cosa com "No m'ho tornis a preguntar".
- Estem llicenciant el paquet sota tres llicències "MPL 1.1/GPL 2.0/LGPL
2.1" però el que codi que incloem de JQuery només té dos. Estem segurs
podem rellicenciar sota LGPL 2.1 quan JQuery no té aquesta llicència?
Caldria mirar-ho.
- Ara mateix tenim codi duplicat per la versió en català i valencià. Això
hauria de ser un únic codi font per simplificar el manteniment.
- Podem comprovar si algú té anglès de Canada (en-ca) no hi ha cap problema?
- Tenim proves unitàries de la lògica per poder fer test de regressió? Es
poden fer amb la plataforma Mozilla?
- Funcions detchanlang com caldria refactoritzar-les perquè no fossin tant
llargues. És un principi molt comú de code clean.

Aquest codi:

// Check first entry
      if (clist == 0) {

// If first entry is already default lang and second entry is second lang->
Done
if ((listlangs[clist] == defaultlang) && (listlangs[clist+1] == secondlang)
) {
  insdef++;
  break;
}

Vols dir que no peta? Si clist és 0 accedir a un element d'un array com ara
((listlangs[clist]  i listlangs[clist+1]) no produeix una excepció?

Espero sigui útil