[Mozilla] Entrevista a programa de ràdio

Joaquim Perez noguer a gmail.com
diu feb 19 19:30:35 CET 2012

Ep,

Fa temps ens van invitar anar a la radio. Seria bo que no perdéssim el
contacte. Algú de BCN pot contestar-li a en Joan?

Quim

El 23 d’octubre de 2011 13:02, Joan <j.pertres a gmail.com> ha escrit: