[Mozilla] FirefoxOS traduït, propers passos

dij des 20 21:23:54 CET 2012

Al 19/12/12 17:53, En/na MONTSERRAT GARCIA ha escrit:
> Hola a tothom,
>
> Moltes gràcies a vosaltres per dejar-me col·laborar i per tota la feina
> que heu fet durant tant de temps.
> Segur que us sorprenc:  no tinc mòbil, fins ara no ho he necessitat.
> Així que no puc ajudar-vos a provar el FirefoxOS.

Hola Montserrat,

de fet és possible provar-ho sense mòbil (com una extensió del Firefox,
p. ex.). Tot i que ara mateix és una mica complicat. Jo m'hi posaré
aquestes vacances.
Quan sàpiga que serà més fàcil de portar, us ho faré saber.