[Mozilla] Traducció Gecko 16

dll ago 27 22:55:48 CEST 2012

Al 27/08/12 22:41, En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Acabe d'arribar a casa, i he vist el correu. Queden moltes cadenes per
> traduir?
>
> Si falta molt, després de sopar puc tirar una maneta, però fins almenys
> d'ací a una hora res...

Hola Xavi,

m'adono que ja hem fet tard i ja ha començat la migració de branques.
M'implicarà més feina per sincronitzar dues branques, però 'ves què hi
farem'.
Si pots fer al llarg de la setmana (i qui més s'hi vulgui afegir),
fantàstic. A veure si el cap de setmana ho transferim i au.

Gràcies!