[Mozilla] Traducció al Pootle - Firefox, Thunderbird, etc.

diu abr 22 11:11:35 CEST 2012

Al 19/04/12 09:13, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> Al 16/04/12 22:41, En/na Joaquim Perez ha escrit:

> Hola,
>
> si voleu, podem mirar quedar per xat el diumenge al vespre. A les 20 va bé?
> Seria preferible acabar la traducció aquest cap de setmana.
> El 24 és data límit i, entenc que molts podem tenir compromisos per Sant
> Jordi i similars.

Hola,

estem una mica en situació d'emergència i deixem la reunió i una millor
organització per després d'uns dies.
Avui s'haurien d'acabar les cadenes pendents, sinó potser no tindrem ni
Firefox ni Thunderbird en la versió 13 en català.
Si algú vol fer suggeriments al Pootle i no hi té compte, si us plau,
que em comenti per privat quin nom d'usuari voldria i li creo el compte.

> Eduard, abans de llavors a veure si pots assegurar que el teu compte de
> Hg funciona al repositori de l10n. No tenim molt de temps,

Eduard, has pogut comprovar com ho tens això? Ja t'aniré fent pings per
xat per concretat tots dos.