[Mozilla] Traducció al Pootle - Firefox, Thunderbird, etc.

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dll abr 16 21:40:13 CEST 2012

Hola Toni,
He fet diversos suggeriments fins que m'ha petat el Pootle:

Ja provaré en altre moment de continuar la tasca, atès que m'ha estat
impossible seguir. De moment, però, he aconseguit baixar una mica el
nombre de cadenes pendents de traducció:

Arreveureeeee!!!
Benny.

Al 15/04/2012 21:17, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: