[Mozilla] lideratge del projecte mozilla

dij abr 12 13:20:57 CEST 2012

Hola Quim,

El 12 d’abril de 2012 12:35, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit:
> Hola companys i companyes,
>
> Com molts sabeu, he deixat Softcatalà. Els motius són bàsicament dos: per
> temes laborals no tinc temps i perquè veig que una part de Softcatalà no
> entén la importància dels projectes de traducció i no hi donen el suport que
> es mereixen.

com he expressat en altres llocs, tot i que comparteixo la preocupació
amb certes inèrcies a Softcatalà, no estic segur tampoc que el
problema sigui exactament el que dius. Però tampoc crec que toqui
discutir-ho aquí.

> Com que ho he de deixar, caldria decidir un nou lider del projecte Mozilla.
> Amb la mesura que pugui aniré documentant tot el que em queda pendent de
> documentar i explicar.

Compta amb mi per acabar de documentar el millor possible el que
tenim. Crec que has fet una feina excel·lent amb l'automatització del
Pootle, p. ex.

> La meva voluntat és en un futur mirar de continuar contribuint amb Mozilla
> però com a desenvolupador. Fa molts anys que estic traduint projectes per
> Softcatalà, però sempre m'ha tirat més la part desenvolupament del
> programari lliure.

M'alegra saber que ens continuarem trobant a la comunitat Mozilla. A
veure si podem coincidir en projectes comuns també.

Si no et sap greu, mirem de trobar un moment tots dos per parlar sobre
quines coses caldria documentar.

Un cop fet, mirant com tenim de gent entre nosaltres que pugui assumir
les tasques que queden obertes, valorem si cal fer cap crida.

Anem parlant-ne,