[Mozilla] Revisió global del fitxers del pootle: FET

Benny Beat bennybeat a gmail.com
div set 9 12:03:13 CEST 2011

«... Per la meua part, i vull ensenyar-ho també a en Quim (i qui vulgui
més, com ara tu), em preocuparé que la cosa se sincronitzi upstream com
toca. »
També m'afegeixo als que volen aprendre; al final ens ho podrem
compaginar per quan hagin vacances que el Pootle no quedi sense
assistència per exemple ;)

Arreveure,
Benny ^_^"

Al 08/09/2011 14:48, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: