[Mozilla] Revisió global del fitxers del pootle: FET

dij set 8 14:48:59 CEST 2011

Al 9/8/11 2:28 PM, En/na cubells ha escrit:

> Bona feina Jordi!
>
> Una pregunta Toni i la resta.
>
> Entenc que a partir d'ara hem de traduir al pootle i vosaltres us
> encarregueu de sincronitzar les traduccions amb els servidors oficials, no?
>
> Perquè allà està la suite que estava traduint jo...

Hola Vicent,

ara durant cada cicle (5-6 setmanes) pujaré les noves cadenes al Pootle.
Llavors tothom qui vulgui ajudar-hi podrà fer-ho.
Aquest cop pràcticament tota la feina l'ha fet en Benny. Depèn dels que
sou a la llista (i hi tingueu compte) si us ho voleu repartir d'alguna
manera. Jo m'he tret del Thunderbird ara mateix:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Mozilla/Responsables

Amb això, és molt important que no es perdi la coherència entre les
diferents aplicacions i potser caldrà documentar al wiki algun aspecte
d'això.

Per la meua part, i vull ensenyar-ho també a en Quim (i qui vulgui més,
com ara tu), em preocuparé que la cosa se sincronitzi upstream com toca.