[Mozilla] Revisió global del fitxers del pootle: FET

dic set 7 00:14:19 CEST 2011

Hola gent,

ja he pujat al Mercurial tot el gruix:

http://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-aurora/ca/rev/2b12c9ca8563

Si empreu l'Aurora 8, estigueu ben atents, però no sé si veurem ja els
resultats en esdevenir beta (un parell de setmanes)

Aniré seguint els taulers en les properes hores i dies perquè tot
estigui bé:
https://l10n-stage-sj.mozilla.org/shipping/dashboard?locale=ca
http://tinderbox.mozilla.org/showbuilds.cgi?tree=Mozilla-l10n-ca

Salut,

Al 05/09/11 16:52, En/na Benny Beat ha escrit: