[Mozilla] Revisió global del fitxers del pootle: FET

dll set 5 12:54:49 CEST 2011

On dl 05 set 2011 10:32:49 CEST, Joaquim Perez wrote:
> Hola,
>
> Jo també et felicito Jordi.
>
> Per cert ahir ens vam adonar que falta repassar al pootle la feina que
> vaig fer el cap de setmana passada. Miraré de fer-ho aviat

Ep Quim,

com més aviat puguis millor. Digues-me quin nom d'usuari vols al Pootle.
Demà voldria ja fer l'exportació a Mercurial, així podrem provar tot el
repàs en Aurora directament i no havent passat ja a beta. Cosa que
comportaria una feina addicional :/