[Mozilla] No toqueu els fitxers del pootle fins a nou avís...

dis set 3 22:09:45 CEST 2011

Ep
Demà diumenge continuaré fent canvis, o sigui que ja pujaré els fitxers
al pootle demà.
De moment porto "tocats" gairebé 200 fitxers.

Si us plau, no toqueu els fitxers del pootle fins que confirmi aquí que
he pujat els modificats, d'acord?

Al 03/09/2011 15:31, En/na Jordi Serratosa ha escrit: