[Mozilla] hola i consulta

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dij oct 13 15:33:21 CEST 2011

Hola Josep!!!
Jo també n'he patit això que comentes però fa força temps, en jubilar la
meva impressora antiga i posar-me una de nova (em penso que era amb
ff3.6) i només sota Windows, no pas a GNU/Linux. Al meu cas, el problema
era un complement instal·lat al Firefox pertanyent a la impressora que
tenia abans (una HP photosmart i t'ho inclou a la instal·lació per
defecte del programari) i en actualitzar a Firefox 4 el complement va
quedar obsolet i em feia justament això que comentes. Et recomano que,
per descartar opcions segueixis aquests passos:

 1. Obre el Firefox en mode segur des d'un terminal mitjançant l'opció
    «-safe», o prement la tecla majúscules i prement la icona del
    Firefox. No marquis cap opció del requadre que veuràs a continació i
    continua amb el mode segur.
 2. Obre el web que estàs intentant imprimir i mira si tens el mateix
    problema. En cas negatiu ara saps que hi ha una extensió que t'està
    fent la guitza. et tocarà esbrinar quina és mitjançant la tècnica
    «prova i error» :P
 3. Si el problema persisteix, verifica que les opcions de pàgina siguin
    correctes (mida del paper, impressió de les vores dins del marge que
    la teva impressora permeti, treu l'opció d'imprimir el capçal i peu
    de pàgina, etc).
 4. També pots provar instal·lant una impressora virtual que t'exportarà
    la pàgina que vols imprimir a PDF i així estalvies paper (i talla
    d'arbres!) i verifiques si amb altre impressora (encara que no sigui
    física) tens el mateix problema.

Ho sento que la meva informació sigui massa general, però si
especifiques quin sistema operatiu tens al teu equip (Linux [Ubuntu,
Debian, Fedora, Suse...], Windows [XP, Vista, 7...], Mac [10.x, 11...]),
puc mirar de facilitar-te informació més acurada amb captures de
pantalla si escau ;)

Sinó, espero que amb aquestes indicacions pugui donar-te una idea d'on
pot estar l'error i haver-te estat d'ajuda. Altre recomanació és que
facis servir Aardvark¹, un complement per a Firefox (també disponible
com a marcador² i t'estalvies reiniciar el navegador per emprar-lo) que
et permetrà treure tot allò que no t'interessi de la pàgina que vols
imprimir, no només imatges o publicitat, sinó també paràgrafs de text no
interessants, etc...

Arreveureeeee!!!
Benny ^_^"

¹ http://karmatics.com/aardvark/
² http://karmatics.com/aardvark/bookmarklet.html

Al 13/10/2011 13:22, En/na Josep ha escrit: