[Mozilla] Error

dis oct 8 18:21:04 CEST 2011

Ep,
Correcte, ho vaig notificar aquí mateix en un missatge del dia 30/9 (amb
captura inclosa).
Però tal com deia al meu missatge, *NO* vaig trobar aquesta cadena al
pootle, o sigui que no ho vaig poder arreglar. Encara no sé d'on surt.

El que està clar és que tots els "a no ser que" estan solucionats als
fitxers del pootle, perquè és precisament una de les comprovacions
globals que faig en tot allò que em passa per les mans.

salut
jordi s

Al 07/10/2011 10:09, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: