[Mozilla] suggeriments aprovats al SUMO

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic nov 23 18:48:37 CET 2011

Bones, Quim!!!
Si us fa falta una persona de «/Backup/» (substitut per tema de vacances
o si en Toni es desvincula del tot, etc...) i creus que amb 3 persones
no hi haurà prou, apunta'm a mi també. Si amb 3 persones que tinguin
permisos és més que suficient, llavors prefereixo no tenir-ne. Així
segur que no la puc pifiar, xDDD!!!

Arreveureeeee!!!
Benny ^_^"

Al 23/11/2011 08:25, En/na Joaquim Perez ha escrit: