[Mozilla] Fwd: [mozilla.cat] Comentari des de: "Arriba el Firefox 8 amb millores en la seguretat dels complements"

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic nov 23 13:37:42 CET 2011

No us amoïneu nois,
Finalment Ecron ho ha solucionat esborrant el repositori i fent un
apt-get com ell mateix indica al web de Mozilla.cat:
http://cut.cat/cv

Arreveureeee!!!
Benny  ^_^"

Al 22/11/2011 19:51, En/na Eduard Gamonal ha escrit: