[Mozilla] Fwd: [mozilla.cat] Comentari des de: "Arriba el Firefox 8 amb millores en la seguretat dels complements"

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dim nov 22 10:07:16 CET 2011

aquest usuari es confon els repositoris d'ubuntu amb els canals del firefox.
si tée instal·lat el firefox dels repositoris d'ubuntu està subjecte a la
política d'actualització de l'ubuntu, no? m'estranyaria que el gestor de
paquets instal·les l'estable i després permetés que s'actualitzés quan li
fes falta.

Edu