[Mozilla] Fwd: [mozilla.cat] Comentari des de: "Arriba el Firefox 8 amb millores en la seguretat dels complements"

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dim nov 22 00:33:03 CET 2011

Bones Aljullu!!!
Encara que desconec la data de sortida, acabo de deixar un comentari al
teu web. Espero que amb alguna de les opcions que he plantejat, l'usuari
Ecron pugui actualitzar el Firefox a la versió més recent i estable!

He estat tafanejant a veure si veia alguna cosa d'interès, però crec que
l'opció més interessant seria que el tal Ecron actualitzés el Sistema
del seu equip a la versió 11.10 d'Ubuntu (+info a http://cut.cat/cu)...
De totes formes si esbrinessis la resposta, comparteix-la que em pica la
curiositat, jejejejjj...

Arreveureeeeee!!!
Benny ^_^""

Al 21/11/2011 19:11, En/na Albert Juhé Lluveras ha escrit: