[Mozilla] Benvinguda

dis nov 19 22:01:33 CET 2011

Hola Anna,

el que hi ha al Pootle és la interfície del lloc d'ajuda:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Mozilla/Traducci%C3%B3_del_SUMO
(pàgina per actualitzar, que té molts enllaços trencat)

Tema apart és el mateix contingut de l'ajuda (que es tradueix in situ
en el mateix lloc, però no en el Pootle). En Quim s'ho està mirant i
us donarà més detalls aviat.

Salut,

El 19 de novembre de 2011 20:52, Anna Arnall
<anna a traduccionsnexes.cat> ha escrit: