[Mozilla] webhero i mark gl

Rafa Seguí seguitarongi a gmail.com
diu maig 22 15:15:38 CEST 2011

Hola Edu,

el Web Hero té suggeriments per a totes les cadenes, ho varem fer entre tres
nois que vam quedar per la tarda. Jo després vaig traduir el SUMO de 'com
instal·lar el Firefox al Mac' però no sé qui ho valida.

Estem en contacte.

Rafa.

El 22 de maig de 2011 12:38, Albert Juhé Lluveras <aljullu a gmail.com> ha
escrit: