[Mozilla] Firefox 4 en català per a mòbils

dic mar 23 15:56:07 CET 2011

Hola gent,

molt possiblement la setmana que ve sortirà oficialment la versió
mòbil del Firefox 4 per a dispositius Android.
Malauradament, i per qüestions tècniques diverses, no hi haurà una
versió amb el català incorporat per defecte i no tinc clar encara si
hi haurà paquets d'idioma fàcilment distribuïbles.
En tot cas, tinc a mà un paquet d'idioma per a la versió 4 que
tradueix la majoria de les cadenes (precisament només no algunes
poques específiques de l'Android i no presents a la versió de Maemo
N900).
M'agradaria que més gent ho provés i en digués la seva.
Podeu instal·lar el Firefox RC1 des de:
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mobile/releases/4.0rc1/android-r7/multi/fennec-4.0rc1.multi.eabi-arm.apk
(segurament també deu ser al market)
i el paquet d'idioma català que he preparat de:
http://gent.softcatala.org/toniher/fennec.xpi
(cal obrir aquesta adreça des del navegador Firefox instal·lat).

Ja em direu què tal si algú s'hi anima.

Gràcies!

Enviat també a:
http://llistes.softcatala.org/pipermail/android/2011-March/000460.html