[Mozilla] Traduccions d'iniciatives web associades a la sortida del Firefox 4

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
diu mar 20 23:17:34 CET 2011

I ara! Fem el que podem. Despres envio el features i dma coregeixo uns
errors de css que he vist en un altre lloc en català. Tampoc crec w pugui
amb l'spark :(