[Mozilla] Traducció de pàgines pendents i notes de premsa

div mar 18 23:42:41 CET 2011

Al 14/03/11 14:08, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> Hola gent,
>
> ja en perspectiva de la sortida del Firefox 4, hi ha aquestes pàgines
> web per traduir:
> http://l10n.mozilla.org/webdashboard/?locale=ca
> * ja faré jo les cadenes dels main.lang i altres
>
> Alternativament, també crec que estaria bé traduir algunes de les
> pàgines de SUMO associades a les noves característiques.
> Vegeu (Panorama, Firefox Sync, etc.)
> http://support.mozilla.com/ca/home
>
> Associat això, caldria preparar un article explicatiu a mozilla.cat
> sobre el nou Firefox 4 (Albert?) i ja tenir a punt al wiki de
> [...]

El Firefox 4 té punts ja de ser final a començaments de la setmana que
ve, per mirar de coordinar-se aquelles coses més importants, enllaço
algunes de les tasques que crec que caldria assumir:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Mozilla/Firefox/Tasques_pre_Firefox_4
Si algú n'assumeix una, cal esperar-ne el màxim compromís i celeritat en
aquest poc temps que queda.