[Mozilla] Traducció de pàgines pendents i notes de premsa

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dic mar 16 19:46:16 CET 2011

crec que la prioritat és features.
l'estic traduint jo però és llarguíssim. si voleu vaig fent commits de
resultats parcials i algú altre que comenci traduint pel final , per anar
fusionant les versions.

Edu