[Mozilla] Traducció de pàgines pendents i notes de premsa

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dll mar 14 18:41:48 CET 2011

> ja en perspectiva de la sortida del Firefox 4, hi ha aquestes pàgines
> web per traduir:
> http://l10n.mozilla.org/webdashboard/?locale=ca

la pàgina de features l'està traduint en quim segons un correu més antic.
quim, puc donar-te un cop de mà.

> * ja faré jo les cadenes dels main.lang i altres

no et preocupis, ho puc fer ara en un segon

> Salut,
>
> P.D.: Bonus, per escalfar motors de la sortida del Firefox 4, s'ha
> organitzat una trobada informal MozPub (http://twitter.com/mozpub)
> sobre UX (experiència d'usuari), web i Firefox 4 aquest dijous a
> Barcelona:
> http://mozilla-barcelona-ux-meetup-ehometext.eventbrite.com/

pinta bé i déu ni do quanta gent! llàstima que ja tinc reunió de grup de
treball i és impossible canviar-la :(