[Mozilla] Oferta de col·laboració

dll jun 27 16:39:41 CEST 2011

Al 27/06/11 12:25, En/na Albert Amat Oliva ha escrit:
> Bon dia a tothom.
>
> Responc a la crida que acabeu de fer al Facebook i m'ofereixo a
> col·laborar en les traduccions.
>
> No sóc estrictament traductor. Sóc corrector en llengua catalana i
> professor al CNL. Vosaltres mateixos em direu en què us sembla que puc
> ajudar. Tradueixo bé del francès (i de l'espanyol, per descomptat),
> mentre que d'anglès tècnic em caldria un cert entrenament.
>
> D'acord amb aquest perfil, doncs, ja em direu què.

Hola Albert,

et pot servir el que comento a:
http://www.mozilla.cat/2011/06/25/crida-a-la-col%C2%B7laboracio/comment-page-1/#comment-1005
no és l'única cosa per fer, però pot servir-te per fer-te'n una idea.

Si tens cap problema, no dubtis a comentar-ho aquí mateix.