[Mozilla] Correccions Thunderbird beta

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dij jun 23 10:07:44 CEST 2011

Jo he trobat un altre,
En crear una alarma nova, quan sona, pots ajornar-la. Entre les opcions

Error «hoes» a Thunderbird

M'ha sonat aquest matí per recordar-me de felicitar demà a tots els
amics i amigues pel seu sant... Ja aprofito per desitjar-vos una bona
revetlla i felicitats (amb antelació, xDDD) a tots els Joan i Joanes!!!

Arreveureeeee!!!
Benny ^_^"

Al 23/06/2011 09:54, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: