[Mozilla] Please

dll jul 11 19:52:13 CEST 2011

Al 11/07/11 19:32, En/na cubells ha escrit:
> Per cert, m'ha sobtat trobar tants "Si us plau" a les traduccions
> existents quan és incorrecte clarament segons la guia d'estil.
>
> Supose que està així per compatibilitat amb versions anteriors.

Doncs caldria fer-ne net. No es justifica per compatibilitat.
Potser la suite no ha passat mai encara pel sedàs d'en Jordi Serratosa.

Quan pugui tenir un temps, ara crec que va una mica de bòlid, li
demanaria que li fes una repassada. Com que treballarem directament amb
fitxers PO, ho podrà fer més fàcilment.