[Mozilla] Pàgines pendents per traduir

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
dis gen 29 15:11:42 CET 2011

Ei, mai he fet servir el Mozilla Verbatim però crec que ja va sent hora que
n'aprengui.

Tinc un compte d'usuari i tinc seleccionats tots els projectes de català, en
tots hi puc accedir excepte al de sumo, que em diu:
 Permís denegat

No teniu permisos per accedir a aquest projecte de traducció.

Sabeu si faig alguna cosa malament?

El 28 de gener de 2011 23:38, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat>ha escrit: