[Mozilla] Error al Thunderbird - «S'estÀn desant»...

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dis ago 6 02:28:35 CEST 2011

Bones a tothom!!!
Mai m'havia donat un error d'aquest tipus el Thunderbird, però gràcies a
que la meva connexió ha fallat mentre enviava un correu electrònic he
pogut veure això:

«S'estàn desant els missatges» - Li sobra l'accent obert a la lletra a
de «S'estan».

Per comprovar aquest error podeu enviar-vos un correu electrònic a
vosaltres mateixos i, si ho teniu configurat com a IMAP en comptes de
POP, el Thunderbird provarà de moure el correu a la safata d'enviats tot
sincronitzant amb el vostre proveïdor de correu (en el meu cas Gmail).
Si desconnecteu el cable mentre està fent aquest moviment podreu veure
l'error que comento...

Bones vacances a qui les tingui,
Arreveureeeeeee!!!
Benny ^_^"