[Mozilla] Relleu de traducció del SeaMonkey

div abr 29 09:23:53 CEST 2011

Al 29/04/11 08:45, En/na Joaquim Perez ha escrit:
> Toni,
>
> Suposo que ho hauré d'acabar d'assumir jo, ara mateix ja portava la part
> de mail i calendar.
> Tot i que tampoc sóc un usuari del seamonkey. Què hi farem
>
> Ja m'explicaràs el que em cal saber.

Ep Quim,

en sortir la propera versió, a la mateixa nota explicarem que ens falten
mans per mantenir aquest programa.
Abans de res preferiria si podem engrescar altra gent. També miraria de
moure que la traducció sigui des d'una interfície web tipus Narro:
https://l10n.mozilla.org/narro/narro_project_list.php?l=en-US
i veure'n si en podem facilitar la col·laboració així.
Sinó, el model no pot ser sostenible.