[Mozilla] Vídeo Firefox 4

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic abr 27 21:35:07 CEST 2011

Bones Edu,
Ja comptava amb això i vaig preguntar als «implicats» (Google, Yahoo i
Bing) si hi havia cap problema en fer servir una captura de pantalla del
seu cercador en un vídeo personal sense cap ànim lucratiu i no han posat
cap pega (es clar, abans de conèixer de què anava, xDDD!!!). MyBuddy i
LifeHacker tenen el seu respectiu apartat on indiquen el model a seguir.
De fet el de LifeHacker és el menys restrictiu; bàsicament et donen
permís fins i tot per fer caricatures del contingut que hagin creat,
jejejejjj. De totes formes, ja vaig incloure als crèdits l'apartat que
recomanen els usuaris d'Archive.org i Creative commons. Simplement es
tracta d'afegir la frase indicant que potser hi han noms pertanyents als
seus respectius propietaris i aquest contingut no entra dins la
llicència triada, i només s'esmenten en el seu benefici. Aquesta gent ja
pensa (el cas que exposaven) que vulguis crear una cançó i la caràtula
del teu disc pugui tenir un element que no sigui sota llicència Creative
Commons.

Igualment, GRÀCIES per l'advertència. Si hi ha proper (espero que si!)
evitaré caure en aquest problema de llicències no sigui que a l'oncle
Google li doni per suprimir el meu compte de Gmail, etc... JAjaAJaJajaj!!!

Arreveureeee!!!
Benny ^_^"

Al 27/04/2011 19:23, En/na Eduard Gamonal ha escrit: