[Mozilla] Traducció de la versió en català de les pàgines del Festival

dic set 15 14:03:05 CEST 2010

Hola gent,

com s'ha comentat abans, el novembre tindrem el Festival Drumbeat a
Barcelona:
http://www.drumbeat.org/festival
Per millorar la difusió estem mirant de traduir les pàgines web:
https://wiki.mozilla.org/Drumbeat/events/Festival/l10n

Personalment m'encarrego de gestionar la localització (anglès, català i
castellà), però m'agradaria poder comptar amb algú que s'encarregui
específicament de traduir de l'anglès al català les cadenes disponibles,
perquè sinó no podré encarregar-me de tot.

Caldria que tingués bon nivell de català i experiència traduint fitxers
PO i memòries de traducció (amb programes com el Virtaal, p. ex.:
http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Virtaal)

Hi hauria cap voluntari? Ara ja hi ha unes quantes pàgines per fer ;)

Merci,

P.D.: Recordeu que hi ha una llista local a: