[Mozilla] pàgina per revisar de firefox 4 beta 5 (2 min)

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
diu set 12 23:22:19 CEST 2010

he aplicat els suggeriments del jordi i revisat les pàgines
si les voleu veure en viu, es pot fer a
https://www-trunk.stage.mozilla.com/ca/firefox/4.0b5/whatsnew/?comparesubsamb
Minefield

Edu