[Mozilla] pàgina per revisar de firefox 4 beta 5 (2 min)

dij set 9 13:23:43 CEST 2010

Al 09/09/10 13:18, En/na Eduard Gamonal ha escrit:

> quant a "sota llicència [...] ", vaig tenir el mateix dubte però al web
> de creative commons parlen de "obra subjecta a" i no "sota llicència"

Ep Eduard,

per què no envies aquesta qüestió a la llista de terminologia o guia
d'estil. La veritat és que jo mateix crec haver traduït sempre 'sota',
però val la pena reflexionar-hi (potser és filar prim, però bé…)