[Mozilla] revisió de noves cadenes al main.lang

dij set 2 01:50:50 CEST 2010

ep no tinc temps per fer una repassada però el que sí que voldria comentar
és que jo tots els Web els posaria en minúscula. Sempre.
No crec que avui dia faci falta fer diferència de posar web en minuscula
quan es pagina web o lloc web i en majúscula quan es refereix al web com a
xarxa.
De fet, només ho posaria en majúscules quan es faci referencia literal a
"World Wide Web" en anglès....
For what's worth, si cerqueu al GREC o al DIEC, surt sempre en minuscules...

sorry pels typos, que ha no mhi veig....

El 1 de setembre de 2010 17:44, Eduard Gamonal <xadap2004 a gmail.com> ha
escrit: