[Mozilla] fennec

div oct 15 15:13:31 CEST 2010

Al 15/10/10 14:55, En/na Eduard Gamonal ha escrit:
> el fennec està ara o demà en string frozen. falten 13 cadenes per traduir.
> sabeu on són? me'n puc encarregar.

Hola Eduard,

com que tens compte de Mercurial, és ben fàcil.
Fes el següent:
Suposem que has creat un directori, sobre aquest tingues una còpia de la
versió en català al subdirectori l10n

hg clone http://hg.mozilla.org/l10n-central/ca

Baixa't el codi en anglès sobre el directori inicial

hg clone http://hg.mozilla.org/mozilla-central
A continuació baixa't el codi de mobile sobre el directori
mozilla-central creat.
hg clone http://hg.mozilla.org/mobile-browser

Fes servir l'script compare-locales per comparar cadenes:

Per exemple, per a mobile:

compare-locales ../mozilla-central/mobile/locales/l10n-central.ini
../l10n/ ca

Assegura't que al fitxer de configuració .hg/hgrc que es troba a l10n/ca
hi tens quelcom com (canvia el meu nom i adreça):

--
[paths]
default = http://hg.mozilla.org/l10n-central/ca

[ui]
username = Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.org>
--
Si tens cap dubte, pregunta primer.

Sempre abans de fer cap commit, fes hg pull -u.

Només modifica coses a l10n/ca/mobile en un principi. A toolkit ja hi
tocaria jo ara per ara.

Els canvis que facis al repositori es veuran a:
http://hg.mozilla.org/l10n-central/ca

Ja em diràs si tens cap problema i gràcies :D