[Mozilla] Carta oberta de na Mitchell Baker i en John Lilly, parlant sobre el browser ballot

Alina Mierlus contact a alinamierlus.com
dim mar 16 00:15:57 CET 2010

Hola gent,

Com ja sabeu potser, començant amb aquest mes, als usuaris de Windows
que tenen per defecte el navegador IE, els hi apareixeran una pantalla
per triar el seu navegador. Toni ha escrit en el seu bloc sobre aquesta
cosa (www.cau.cat).
Mozilla va començar una campanya fa uns setmanes, per a ajudar i animar
la gent a parlar sobre la llibertat de tria (choice), què és també part
de la missió de Mozilla.
Doncs opentochoice.org és la pàgina d'aquesta campanya. Tot i que el
ballot no apareixerà en català (politíca de Microsoft i de UE), la
pàgina de browserchoice.mozilla.com sí que la podem veure en català.
Per això crec què estaria bé tenir també la pàgina d'opentochoice.org
traduïda. Jo he començat amb la carta oberta, que la teniu adjunta en
aquest email. Si podeu revisar-la serà perfecte. També, us agrairia si
algú em pot ajudar amb la traducció de la resta del lloc web.

Alina
--

Alina Mierluș
Free Software and Open Internet Advocate

Learn more about Mozilla's principles:
http://www.mozilla.org/about/manifesto.html

Name: opentochoice.txt