[Mozilla] Actualització del Firefox 3.0 a 3.6

dim jun 8 08:27:17 CEST 2010

Al 08/06/10 00:52, En/na Benny Beat ha escrit:
> Jo ho veig bé! L'única cosa que no tinc gaire clar es que *tots* els
> complements funcionin de la versió 3.0 a la 3.6 per problemes de
> compatibilitat, però això ja són figues d'altre paner...

Bé, he pensat el mateix :) Certament no és així, tot i que la majoria
sí. Personalment m'he trobat que molts que no hi funcionaven (baixats de
l'addons.mozilla.org), si te'n vas a la pàgina de l'autor, allà sí que
hi trobes una versió més recent compatible.